Dagens:

torsdag 8. oktober 2009

Svineflu

Idag ligger jeg sjuk i senga mi. I finværet. Den ene dagen det ikke regner i Trondheim er jeg under dyna med hoste fra helvette. Rimelig urettferdig. Men jeg har videobloggen til Drillpikene på p3 som underholdning + facebook og den slags faenskap. Farmville har jeg gitt opp. STRESSfaktor. Kunne godt tenkt meg pepsi max og drops, men butikken gidder jeg ikke gå til. Driver og sjekker ut lavpriskalenderen på norwegian.no, for jeg vil på tur. + at jeg trenger transportmiddel til Oslo når jeg skal på Musekonsert. :D Jajajajaja, nei så det. Turan som telle. Har litt lyst til å trosse sykdommen å dra på handletur senere idag. Vil ha (og trenger) nytt antrekk. + har også lyst til å se ukerevyen. Jeg må nok samle krefter med en videoblogg til.



GIRA SHAKIRA!

1 kommentar:

Unknown sa...

Fitjar er og nede fortelling. fyy faaaann. good betring søte!